قهرمان
نوشته شده توسط : رامتین رضوانی

قهرمان ( هیرو ) و آشنایی با تواناییهایش Hero
هیرو همونطور که می دونید تو امارت قهرمانان ساخته میشه ، یعنی شما یکیاز سربازهاتونو که ترجیحا باید جزو بهترین سربازهاتون باشه میگذارید برایآموزش.
هیرو تنها سربازیه که سطحش ( لولش) بالا میره ، وقتی که سربازهای دیگه رو بکشید یا مورد حمله قرار بگیرید و سربازهاتون کشته بشن.
هر بار که لول هیرو افزایش پیدا میکنه ، 5 تا پوینت میگیه و شما می تونید برید تو امارت قهرمانان و اونها رو فعال کنید.
در ابتدای امر که هیرو لول 0 هم هست ، این 5 پوینت رو دارید و تا زمانیکه هیرو لول آپ نشده می تونید تقسیم آنها بین تواناییهای مختلف رو تغییربدبد ، اما زمانی که هیروتون سطحش بالا رفت دیگه نمی تونید این پوینتها روتغییر بدبد ( پس سعی کنید اول فکر کنید ببینید چی می خواهید بعد تواناییرو اضافه کنید )
هیرو یه نقش دیگه ای که داره اینه که می نوید با داشتن امارت قهرمانانسطح 10 - سطح 15 و سطح 20 به یکی از وادیه های ترک شده موجود در نقشه ( 7*7 خودتون ) حمله کنید با نیروهایی شامل سربازان و هیرو ، و کلیه حیواناتموجود در این آبادیها رو بکشید ( ممکنه چندین بار مجبور به حمله بشید ) ،که البته به این آبادیها فقط حمله از نوع غارت رو بفرستید . بعد که کلیهحیوانات کشته شدن ، اون آبادی به شما تعلق میگیره و بسته به نوعش ( چوب ،خشت ، آهن ، گندم مجموعی از 2 تای اینها ) و بسته به بزرگیش بین 25 تا 50درصد به تولید اون محصولتون اضافه میکنه.
بعدا شکلهای مربوطه رو اضافه می کنم به علاوه توضیحات بیشتر





:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 20 / 5 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
امیر در تاریخ : 1391/6/31/5 - - گفته است :
مرسی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: